hocam vergi levhalarını kontrol edin ben discorddan firmanın yorumlarına baktım (yorumlar sahte değilse) çoğunlukla iyi yorumlar var 1-2 tane kötü yorum gördüm. 30 gün içinde 5-6 kere bakıma girdik diye mesaj yazmışlar bunada dikkat ederek alın bence.