Benimde 7 işlemim callback te kaldı, destek sistemine yanıt vermiyorlar, callbacte kalan işlemlerin parasını cebimden ödedim ve sitemden kaldırdım. Site içi destek çevrim dışı, WhatsApp a bakan yok