Daha önce 14 gün kuralını deldiğim için ban yedim.Fakat üzerine fatura çıkardılar ve tek ödeme yöntemi SWİFT yapmaktı.Sırf avukata vermesinler diye 6 euro karşılık 15 euro masrafı ödeyip swift yaptım.Üzerinden 3 ay geçti tekrardan hesap a.tım anında onayladır.Bence kara liste falan yok.