Extended lisansı kendi yazılım projenizde kullanmak ve geliştirmek için alırsınız. Yani extended lisansı normal lisans gibi satmak oldukça saçma bir durum ve lisansın şartlarını açılça ihlal ediyor.
Normal bir forumda extended lisans veya adı kullanılarak satılan tabiri null lisansların yasaklanması gerekiyor ama bu forumda gördüğüm kadarıyla takılmıyor.
Gerçek durum şu anda bu.