CryZeuss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yardimci olmuyorlar baştan kurucam
Yedeğinizi çıkartırsanız, biraz gezdikten sonra veritabanı SQL dosyasını ve public_html klasörünü bulabilirsiniz, biraz bilgi ile sitenizi kurabilirsiniz.

Ya da yedeğinizi alıp farklı firmaya geçmeniz gerekiyordur.