Merhaba


Arkadaş işi kısaca anlatıyorum.

Sistemin belirli aralıklarla yaptığı birşey var.

Her bu hareketi yaptığında birer kez F4 - F3 e bastırmak

Yada kontrol edip bastırmak gibi


"""" ARKADAŞLAR WEB SİTESİNDE TUŞLARA BASTIRMAK DEĞİL OLAY""" DAHA DETAYLI