Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öğlen ne yiyorsunuz ?
Hocam öğlenleri 2 dilim çavdar ekmeği veya tam buğday ekmeği. Bildiğiniz tost ekmekleri diliminde.
1 kase çorba ve sulu yemek ne varsa onu yiyorum. 1 kaşıkta yoğurt yiyorum biraz daha uzun tutsun diye.

Lakin ben 120 KG'ye gelene kadar yoğurt, süt falan hiç tüketmedim.