Merhabalar,

Çok fazla öneri arayan, diyet deneyen, taktik deneyen biri iken nasıl 4 ayda 33,5 KG verdim?
Öncelikle belirtmek isterim ki hiç spor yapmadım. Sebebi ise, yaptığım tüm araştırmalar ve tavsiyeler sonucu o kilolarda yapılan spor ileriki yaşlarda
kalp rahatsızlıklarına sebebiyet verebiliyormuş.

Ne yaptım?

1. Bu 4 ay süre zarfı içerisinde toplam yediğim çikolata 1 kare çikolatadır. Onu da %80 oranlı bitter.
2. İçtiğim şekerli içecek miktarı 2 litreyi bulmamıştır.
3. Toplamda 4 cips yedim (Evet yediklerimi not aldım manyak gibi )
4. Sabah kahvaltı yapmadım,
5. Saat 12:30-13:00 arası kesinlikle öğlen yemeğini yemiş oluyorum. Makarna ve pilav yok, hamur yok.
6. Akşam 18:00'den sonra asla yemek yemedim.
7. Her akşam 22:00-23:00 arası uyumuş oluyorum.
8. Sabah 08:00-08:30 arası uyanmış oluyorum.
9. Her gün 1 fincan Türk kahvesi,
10. Her gün 1 soda,

Başka hiçbir işlem yapmadım.

Bu süre zarfı içerisinde her ay hastaneye gidip dahiliye doktorum ile beraber kan ve vitamin sayımı yaptık. İnsülin direncimi 10'dan 4'e çektik.
Vitamin değerlerini yerine oturttuk.

İşin özü;

Akşam 18:00'dan ertesi gün öğlen 12:30-13:00'e kadar açlık.
Şekerli ve hamurlu gıdalardan uzak durmak.


Ben aralıklı oruç üzerine çok araştırma yaptım ve dahiliye doktorumun desteği/kontrolü ile yaptım.

Ne yaparsanız yapın doktor kontrolü ile yapılması gerektiğini bilin. Ben öyle yaptım ve çok büyük sonuç aldım. İnanılmaz da mutluyum.