YeniceriDesing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben eşim için aldım hocam. Şuan için gayet memnunuz. Tabi asıl sonucu sınavda görücez 😂
Bende kardeşim için almayı düşünüyorum da kararsız kaldım