Nasıl themeforest tema satanlar için extended lisans isteniyorsa aynısının forumda lisans satanlar içinde istenmesi gerekli bence.
Çözüm basit hocam; garanti veremiyorsan demekki asıl lisans sahibi sen değilsin.
O zaman satma.
extended lisans olsa bile satılamıyor diye biliyorum ben, sadece kurulum hizmeti veriliyormuş, öyle anladım yani.
https://www.r10.net/sorum-var/378688...sorum-var.html
burada ki konumda sormuştum ben onu.