Tüm ayarları yaptıktan sonra ödeme bilgileri ekranında evet yada hayır seçmemi istiyor seçiyorum seçin demeye devam ediyor , neden oluyor bu fikri olan var mı.Farklı tarayıcıda denedim işe yaramadı