Firma bize ait değil ancak Extended lisans bize ait oluyor.
Yani ben extended lisans sahibiysem lisans sürem boyunca herhangi bir sorun yaşamam yanlış mıyım?
E ben bu lisansımı 1 yıllık satıyorsam 1 yıl sorun olmaması gerekiyor.
Ancak konuya gelen yorumlardan da anlaşıldığı üzere kimse extended lisans sahibi değil.
Herkes bir üzerindekinden alıyor hesapları
Bu söyleminize katılmıyorum, çünkü zaten adamlar satış yapılsın diye extended lisans satışı yapıyor.
Extended lisans sahibiyseniz 1 sene sorun yaşamayacağınızın garantisini kim veriyor?
Bir sorun yaşadığınızda Türk Mahkemelerinin ulaşamayacağı bir yerde olan firmadan zararınızı nasıl tazmin edebilirsiniz?
Yani müşterileriniz sizden yasal olarak hesap sorabilirken siz tedarikçi firmanızdan yasal olarak hesap sotamayacak haldeyseniz siz de müşterilerinize kısıtlı garanti verirsiniz.
Bir ürün ya da hizmetin maliyet kalemlerinden biri de garanti süresidir. Garanti isteyen bedelini öder. 100 dolarlık yazılımı 200 liraya alıp sonra 12 ay da garanti bekleyemez kimse.