Aramızda bir siyahi arkadaş varsa bence en zenginimiz o ben onlar kadar gönlü zengin bir insan daha görmedim. Onların hayata, insanlara bakışı çok farklı, bizim düşündüğümüz zenginliğin ötesinde onların düşündükleri. Önce en dibi görmeniz lazım sanırım asıl zenginliğin farkına varmak için, önce diğer insanlardan farklı olmak gerekiyor onlar gibi, zulme uğramak, yüzyıllar boyunca köleleştirilmek, haklarının, topraklarının, zenginliklerinin yenmesi gerekiyor ki, o zaman gerçek zenginliğin aslında para olmadığı, maddiyat olmadığı anlaşılsın.

Ayakkabı, cüzdan, saat satan bir sürü siyahi insan tanıdım, onlarla 5 dk konuşunca acayip mutlu ve huzurlu hissediyordum kendimi, ben bu adamlar günde belki 1 tane bile ayakkabı, saat, cüzdan satamıyor bazen, nasıl geçiniyorlar diye düşünürken, çok şükür, buna da şükür, bugün olmazsa yarın olur kardeşim diyordu, hayattan umudunu kesmiyorlar, yüzleri her zaman gülüyor.