NEASTRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firma bize ait değil ancak Extended lisans bize ait oluyor.
Yani ben extended lisans sahibiysem lisans sürem boyunca herhangi bir sorun yaşamam yanlış mıyım?
E ben bu lisansımı 1 yıllık satıyorsam 1 yıl sorun olmaması gerekiyor.
Ancak konuya gelen yorumlardan da anlaşıldığı üzere kimse extended lisans sahibi değil.
Herkes bir üzerindekinden alıyor hesapları



Bu söyleminize katılmıyorum, çünkü zaten adamlar satış yapılsın diye extended lisans satışı yapıyor.
Firmalar alıp satılsın diye yapmıyor siz olayı hiç anlamamışsınız. Extended lisanslar büyük çaplı müşterilere hizmet edilsin çok sayıda lisans paketi yapılsın ki tek tek alınmaya gerek kalmasın diye satılıyor. Reseller mantığında değil yani hiçbir lisans.