Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen eşim memleketine gidicekti bilet aldı gittiğinde sizi yedek yolculara atmış sistem demiş ordami görevli.

Meğer thy 100 koltukluk uçağa 110 bilet satıyormuş gelmeyen olur diye 😅 Eşime istersen sizi akşam 11deki uçağa yazalım 100 euro da tazminat bedeli verelim demişler eşim kabul etmemiş bekleyemem o kadar diye almışlar uçağa bi koltuk ayarlamışlar 😅
hocam uçak direkt değişti bizden habersiz. Sabah 6 uçağını 20:40'a çektiler o sebeple tazminat hakkı var mı diye öğrenmeye çalışıyorduk