ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsmet sen niye sürekli yabancılarla görüşüyorsun kardeşim, Türkiye'de görüşcek kalmadı mı kimse
Yabancı dilimizi geliştiriyoruz işte