merhaba arkadaşlar kullandığım temayı mevcut kendi yaptığım tema ayarlarıyla beraber başka bir siteme nasıl kopyalayabilirim? direkt tema dosyasını alıp atmayı denedim ama sadece tema geçiyor temanın özel ayarlarını baştan yapmam gerekiyor başka bir yolu var mı acaba?