ThanatosPre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı sorunum var yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa teşekkür ederiz.
Valla hocam yanlis hatirlamiyorsam su sekilde cozmustum usdt olarak ayarlamistim ztn hangi coinden atarsa atsinlar usdt olarak geciyordu galiba