phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladığım kadarıyla bir şeylerden çekiniyorsun. Hesap eski ama site bu hesapta yeni görünüyor. Eskiden Türkçe siteler için çalışırken reklamı nereye yerleştirirsen yerleştir %1'in üstündeki TO'lar çok iyi olarak görülürdü. Bir istisna dışında. Eğer sosyal medyadan hit alınıyorsa TO yüksek olabiliyor. Muhtemelen bunu yapıyorsun. Ben böyle bir şey yapsam her sosyal medyadan gelene reklam çıkarmazdım. Organik hit de bu kadarsa herhalde sorun olmaz. Sosyal medya hitinin sonucu biraz şans. Başarılar.
Merhabalar;

Değerli vaktinizi ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim.

Sırasıyla gelecek olsam;
1.Herhangi bir şeyden çekindiğim değil sadece kural ihlali olup olmadığı konusunda bilgi almak için konu açmıştım.
2.Hesap eski ve bu siteyi ekleyeli iki üç gün oluyor.
3.Sosyal medyadan hit almıyorum direk organik hittir.