Yılmaz Dursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ee yani saçma sapan yorumlar yapmandaki amaç ne ?
Hani başarıymış gibi konu açıyon ya , ben de başarı olmadığı ve kadar konuya rağmen ticaret puanı sayısının az olduğunu söylüyorum ya. Sen de ticaret çok fazla yapmadığını söylüyon ya . bende yalan söylediğini görüyorum. Anadın mı