Arkadaşlar elimde domainsat.net bu domaini projeye dönüştüreceğim ismiyle anlaşılacağı gibi domain satma sitesi yapmayı planlıyorum aracı olacağım gibi bir şey belirli bir komisyon karşılığı sizce talep olur mu forumda veya google de genel olarak düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.

edit : siteyi forumda birkaç kere satmaya çalışmıştım paraya sıkışık olduğum zamanlar 500-600 civarına bırakacaktım iyi ki de kimse almamış şimdi değerlendirmeyi düşünüyorum.