Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
cevap verenlere gercekten tşk ediyorum niyetim tabi nul yazılım kullanmak değil malum depremden cıktık k.maraşlıyım şahsen yani birşeyleri bedavaya getirmek gibi bi niyetim de yok sadece maddiyat yok şuan tekrar tşkler yazan arkadaşlara