Bunu neden bu kadar istiyorsunuz peki? Aslında kilit nokta bu bence. Yönetim foruma faydalı olacak kişileri muhakkak moderatör yapıyor. Peki sizi neden yapmalılar? 🙂 Sizi neden işe alalım gibi oldu. 😄