pdr51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 adet çalışan personelim var. Devletin ek personel için şuan teşviği bulunuyor mu? Kosgeb veya işkur olabilir veya farklı kurum. Yönlendirme ve bilgilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
İlave istihdam teşviği var 6111 sayılı kanun teşviğinden yararlanarak 30 aya varan %50 prim indiriminden faydalanma şansınız olabilir , dosyanıza müşaviriniz bakması gerek hem işveren yönünden hemde çalıştırılacak işçi yönünden bazı şartları taşımanız gerekir.