4 adet çalışan personelim var. Devletin ek personel için şuan teşviği bulunuyor mu? Kosgeb veya işkur olabilir veya farklı kurum. Yönlendirme ve bilgilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.