GokselArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Danışmanlığı neden bıraktınız? Yıpratıcı olduğu için mi?
Yıllar önce eğitim satarken herkese ömür boyu destek verme sözü verdim. Eğitim sayısı ciddi anlamda artış gösterdi. Söz verdim sözümü tutmak istiyorum. Şu an hem yeni eğitim satın alan hemde geçmiş eğitimimi satın alan kişilere destek vermek istiyorum. Amacım SEO ve SEO eğitimi denildiğinde ilk akla gelen marka olmak. Bunun için çalışmak istiyorum. Hisselerimin %65'ini sattım %35 'ini çocuklarıma bıraktım. Şimdi ise sadece eğitim veriyorum. Beni motive eden tek şey bu