Biz counter strike ve Half-Life oynarken, "L" Harfinin küçük harfini "l" şeklinde yazarken I harfi ile

farklı rumuzları benzetirdik Internet Cafe'de eyy gidi eyy

2002 2005 yıllarında . Ama bu zamanda yapanıda

görmedim değil

Piskolojik problemleri var bence
bende irc de senin dedigini yapardım

helede adminlerde L varsa yanmıştı statüs den notice cekerdim ihale admine kalırdı ortalık karışırdı kaçtane adminin adminlignden ettirdim