Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Gelistirici;

Bir pazarından nakitle bir adet 2.el telefon alıyorsun.
İçerisine halka açık bir wifi alınında MyMonero, Wireguard ve eSİM kuruyorsun.
MyMonero ilk cüzdana aracı ile transfer alıyorsun > 2. cüzdana gönderiyorsun.
Njal.la girip XMR ödemeni yapıp WireGuard VPN alıyorsun.
VPN kurduktan sonra eSİM internetini VPN'de kill pozisyonuna getiriyorsun.
2. Cüzdandan Trust Wallet'e BTC olarak parayı çevirtiriyorsun. eSIM ödemesi BTC ile oluyor ama yinede bulamıyorlar. Çünkü merkeziyetsiz alanda kirli fonlarla aktarılmış olabilir ama kimsenin umrunda değil para paradır.
İnterneti bir güzel aldın mı kardeşim.

Selamın Aleyküm diyip başlıyorsun ne yapacaksan.

Seni Bulmaları için sen olduğuna dair vahi gelmesi lazım.
Bende bunu demek istedim hocam seni etiketleyecektim rahatsız etmek istemedim.