bi saticiya ulasmam pm atmam gerekli. benim hesabim kufurden banli ne yazik ki

urun satin alacagim, yardimci olabilecek var mi bi saticiya pm atmam gerekiyor
Bende var hocam.. Cokdandir login olmuyordum. Sayenizde login oldum..
27 Mayıs 2010
Tarihinde Katılmısim
Pm den tam olarak ne istediginiz yazin bi zahmet..
Kolay gelsin..