weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 Mobil Proxy ile sadece 1 hesapta tek işlem yapabilirsiniz.

aynı anda işlem yapmanıza izin vermez ve mobil proxy de sizin dediğiniz gibi sabit ip olayı söz konusu olamaz.

Mobil proxyde aslında kendi internetinizden kullanmaktadır.

Twitter bu işlem için ortalama kaç veri yiyecek hesap yönetimde mobil proxy kullanmanız aşırı saçma olur.

çünkü gereğinden fazla gereksiz internet harcaması olacaktır.

bunun yerine sabit ip havuzu üretmeniz gerekmektedir bunun içinde birkaç araştırma yapmanız gerekmektedir forumda size kimse ip havuzu nasıl oluşturur diye bir bilgi paylaşımında bulunacağını sanmıyorum.

burada demek istediğim şey aslında en başından beri şuydu ;

Bana uygun olan proxy nedir?
bu proxy için ne kadar bütçem gerekli
Ve ben bu alt yapıyo nasıl oluşturabilirim.
Tamam o zaman şöyle söyliyim. 1 İnternet kullanımı yüksek değil yazılım doğrudan sekme veya bir tarayıcı açmıyor yada bir şey görüntülemiyor doğrudan işlem yapıyor ve size bildirisini veriyor + hesabı görüntülemiyor mesela yani bunuda denedim aylık 500MB kadar bir kota yiyor yemiyor. Öyle söyliyim sırf o yüzden birazda tercih ediyorum yani evet sürekli değişen bir proxy olabilir dediğiniz gibi sabit olmaz haklısınız yanıldım. Ekstra yorumları okuyan bu alanda tecrübeli kişilerinde görmesi adına bu sabit ip havuzu dedikleri sistemi yapmak için benimle bilgi birikimi paylaşıp ciddi sonuçlar almak şartıyla maliyet ve sistemi anlatırsa aktardığı bilginin hizmet ücreti ne ise öderim. Sizede teşekkür ederim bilgi paylaşımı için iyi günler.