1 proxy ile 1 hesap yönetmekten bahsediyorum. 10 farklı işlemden kastınız 1 proxy ile sallıyorum 10 hesap ise öyle bir düşüncem olmadı olmazda + bu 1.5 sene sadece mobil proxy ile bireysel olarak deneyimimden bahsettim iş olarak yaptığım bir şey değil ve şuandada işe dökmek adına bir girişimim var bunuda dediğiniz gibi başta yanlış yapmamak adına kendime özel proxylerimi üretmek istiyorum sallıyorum 100 sabit ip gibi anlatabiliyor muyum şuan derdimi ? Bilmiyorum yanlış mı anladınız acaba beni
1 Mobil Proxy ile sadece 1 hesapta tek işlem yapabilirsiniz.
aynı anda işlem yapmanıza izin vermez ve mobil proxy de sizin dediğiniz gibi sabit ip olayı söz konusu olamaz.
Mobil proxyde aslında kendi internetinizden kullanmaktadır.
Twitter bu işlem için ortalama kaç veri yiyecek hesap yönetimde mobil proxy kullanmanız aşırı saçma olur.
çünkü gereğinden fazla gereksiz internet harcaması olacaktır.
bunun yerine sabit ip havuzu üretmeniz gerekmektedir bunun içinde birkaç araştırma yapmanız gerekmektedir forumda size kimse ip havuzu nasıl oluşturur diye bir bilgi paylaşımında bulunacağını sanmıyorum.
burada demek istediğim şey aslında en başından beri şuydu ;
Bana uygun olan proxy nedir?
bu proxy için ne kadar bütçem gerekli
Ve ben bu alt yapıyo nasıl oluşturabilirim.