weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek işlem yaptığınız için sorun olmaz tek mobil proxy ile aynı anda 10 farklı işlem yaparsanız sorun olur.

işi 1.5 senedir yapmanız önemli değil isterseniz 20 senedir yapın işi baştan yanlış yapıyorsanız yaptığınız işi doğru biliyor zannedersiniz ama aslında yanlıştır bu düşünce yapısı sizi zaten en başından yanlışa sürükler 2013 den bu yana sosyal medya ile uğraşan biri olarak söylüyorum bunları
1 proxy ile 1 hesap yönetmekten bahsediyorum. 10 farklı işlemden kastınız 1 proxy ile sallıyorum 10 hesap ise öyle bir düşüncem olmadı olmazda + bu 1.5 sene sadece mobil proxy ile bireysel olarak deneyimimden bahsettim iş olarak yaptığım bir şey değil ve şuandada işe dökmek adına bir girişimim var bunuda dediğiniz gibi başta yanlış yapmamak adına kendime özel proxylerimi üretmek istiyorum sallıyorum 100 sabit ip gibi anlatabiliyor muyum şuan derdimi ? Bilmiyorum yanlış mı anladınız acaba beni

mesela ip proxy uygulamada 100x cihazda tekik tek tek proxy üretmek gibi bir şey evet maliyetli ama bunu daha ne kadar düşürebiliriz nasıl yapabiliriz onun yolunu arıyorum.