Yazılımda birde şöyle birşey var; Adamın projesinde revize yapmak için anlaşıyorsun. Çalıştığım dosyanın yedeklerini alıyorum. Site bambaşka yerden patlıyor vay efendim sen patlattın diye ortalığı karıştırıyorlar. Eski dosyaları yüklüyorum yine düzelmiyor. Bu kez hata nereden kaynaklı diye araştırmaya giriyorum loglar vs bir bakıyorum sunucu firması adamın hostingi güncellemiş. Diyorum böyle böyle kusura bakma diyor. Ee o kadar saat buna uğraştım artı birşey ver yok diyor nolcak ben sana daha iş veririm diyor. Neyse diyorsun devam ediyorsun bu kez cloudflarede bir güncelleme yapıyor eleman sistem yine çalışmıyor bak sen bozdun yine diyor. Yine araştırıp çözüyorum cf kaynaklı diyorum aa ben orada değişiklik yaptım ondan mıymış diyor. Anlaştığımız tutar üstüne 1 kuruş bile alamadım. Bu kişi ile çalışmama kararı aldım tekrar yazdı bana birkaç iş var müsait olduğunda başlayalım diye. Görmemezlikten geldim ara ara yazdım dönmedim. Çünkü o süreç bu anlattığım gibi basit birşey değildi resmen birbirimize girmelik oluyorduk. Bu sebepten dolayı hiç gerek yok.
Hani forumda bazı kişiler diyor ya bu yazılımcılara ulaşamıyoruz anlaşamıyoruz vs. Bir kısım tam olarak bu kafada insanı çileden çıkartıyor.