nedeni spam yaparak ceza yiyorum. her mail attığımda yasaklı cihaz kullanmayın diyorlar. yani bilgisayarımı yasaklı cihaza almışlar

Kindumina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok garip soru sormuşsunuz. tam nedenlerini yazmanız lazım çözüm için. ama geçici çözüm olarak sanal makine kurup her ban yediğinizde sıfırlayabilirsiniz. ip ban " bazı nedenler " kısmında yok ise.