nedeni spam yaparak ceza yiyorum. her mail attığımda yasaklı cihaz kullanmayın diyorlar. yani bilgisayarımı yasaklı cihaza almışlar
çok garip soru sormuşsunuz. tam nedenlerini yazmanız lazım çözüm için. ama geçici çözüm olarak sanal makine kurup her ban yediğinizde sıfırlayabilirsiniz. ip ban " bazı nedenler " kısmında yok ise.