Merhabalar, bir figma çalışmamız var. Bunu HTML'ye döktürmek istiyoruz. Hızlı ve ekonomik olması önceliğimizdir. Kendimiz çıkarırken bir hata ile karşılaşıyoruz onu da paylaşacağım.

İletişim için buraya tıklayın.