Cümleten günaydınlar, hayırlı işler hocalarım.
Burnumda kemik eğriliği var, ameliyat olmayı planlıyorum ama asıl sorum şu; ameliyattan sonra iyileşme süreci ne kadar uzayabiliyor, ben 30-45 gün aralığında rapor istesem verirler mi? Biliyorum googleda çok fazla makale mevcut ama ameliyat olmuş kişilere direk sormak istedim. Mesleğim gereği sürekli arazideyim toz, toprak ile karşı karşıyayım. Tam iyileşmeden işe devam etmek istemiyorum açıkçası.
Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Hocam 20 gün önce burun amelyatı + geniz eti amelyetı oldum. Hem eğrilik vardı hemde sol taraf kısmı olarak kapalıydı uyku apnesi için oldum. 15 gün rapor aldım. Tampon cıkana kadar hayatınız zehir olabilir. Şimdi silikon tampon var burundan nefes alabiliyorsunuz ama oda 2/3 gün kanamadan dolayı kapanıyor 5/6 gün sonra tampon cıkıyor. Okadar uzun rapor alamanıza gerek yok 10 gün sonra işinize dönebilirsiniz.