tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cümleten günaydınlar, hayırlı işler hocalarım.

Burnumda kemik eğriliği var, ameliyat olmayı planlıyorum ama asıl sorum şu; ameliyattan sonra iyileşme süreci ne kadar uzayabiliyor, ben 30-45 gün aralığında rapor istesem verirler mi? Biliyorum google’da çok fazla makale mevcut ama ameliyat olmuş kişilere direk sormak istedim. Mesleğim gereği sürekli arazideyim toz, toprak ile karşı karşıyayım. Tam iyileşmeden işe devam etmek istemiyorum açıkçası.
Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Çevremde burun ameliyatı olan bir çok kişi var , hastaneden doktora durum değişiyor , 2 hafta önce bi akrabam burun ameliyatı oldu , ertesi gün taburcu oldu , ameliyat olduğu bile belli olmuyordu , 2 sene sonra hala hassasiyet yaşayan tanıdıklarım da var , 2-3 gün rapor alan da var uzun rapor alan da var , en doğru bilgiyi muayene sırasında doktora sorarsan ondan alırsın.