Temmuz ayında alaşehirin sıcağında bedelli askerlik yaptım. Gitmeden önce bi 80 bin daha ver hiç yapmayacaksın deselerdi gözümü kırpmadan verirdim. Hayatımın en boş vakti askeriyede geçirdiğim 25 gündü.