Cümleten günaydınlar, hayırlı işler hocalarım.

Burnumda kemik eğriliği var, ameliyat olmayı planlıyorum ama asıl sorum şu; ameliyattan sonra iyileşme süreci ne kadar uzayabiliyor, ben 30-45 gün aralığında rapor istesem verirler mi? Biliyorum google’da çok fazla makale mevcut ama ameliyat olmuş kişilere direk sormak istedim. Mesleğim gereği sürekli arazideyim toz, toprak ile karşı karşıyayım. Tam iyileşmeden işe devam etmek istemiyorum açıkçası.
Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ediyorum.