Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de Norton yükleyip deneyebilirsiniz.

Ben de çok feci uğraştım virüslerle.
Şimdi rahatım.
A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Esetnod32 tavsiye ederim.
hepsiburada da lisansı satılıyor 100 liraya. Forumda da vardır satan.
En sağlam antivirus programı.
Cevaplar için teşekkür ederim. Yeni antivirus kurup brave tarayıcıya geçtim