Bir de Norton yükleyip deneyebilirsiniz.
Ben de çok feci uğraştım virüslerle.
Şimdi rahatım.
Esetnod32 tavsiye ederim.
hepsiburada da lisansı satılıyor 100 liraya. Forumda da vardır satan.
En sağlam antivirus programı.
Cevaplar için teşekkür ederim. Yeni antivirus kurup brave tarayıcıya geçtim