Eylül ayında açılmasını umuyorum. Şuanda piyasada çok ölücü ve emeğin altında hizmet veren var bu yüzden de müşteri gelmemekte.. Fakat sözüm meclisten dışarı ucuz hizmeti alıp şikayet konusu açan çok kişi gördüm mâlesef