Benim gibi hiç gitmeyip tecili bitip idari para cezasıyla yürüyenler var mı alıntı yapsın da bilelim 😃 Her çevirmede bekleme sıkıntısı oluyor evrak imzalama vs. Gitsem işler tepetaklak olacak iş kolu da çok olduğu için, ayrıca yeni şehir değiştim 2 de küçük çocuk var hanımı da yalnız bırakıp gitmek işime gelmiyor açıkçası cezasını yatırdım 1 kez sonra daha gelmedi tebligat ama gelsin yatırayım diye bekliyorum.