ben de zamanında bedelli yaptım ve gidip gitmemeye şu şekilde karar verdim ; askere gitmedigimde kazanacagım para ne kadar,gidersem ödeyecegim ne kadar,sonuç olarak hangisi daha karlı olucak?rakamları tam hatırlamıyorum ama ; sanırım 15-16k ödemiştim o zaman bedelli için,bu para benim 2-3 günlük kazancımdı.gayet basit bi matematik hesabı yaptım,gidersem girecegim zarar devasa 2-3 günlük kazancımı vermek mi dogru yoksa hem o kadar eziyet çekmek + bu kadar maddi zarara girmek mi?cevap gayet basitdi... sende kazancına göre bu hesabı yapıp,karar vereceksin hocam.