Bu alanda 3 reform yapılması lazım.
1 - Gerçek kadın - erkek eşitlik ilkesine uyarak Norveçte olduğu gibi kadınlarda silah altına alınmalı. ( Zaten yaşadığımız coğrafya ve toplum buna uygun)
2 - Bedelli ve ya ücretli olayı kaldırılarak. Herkese 30 günlük askerlik eğitimi verilip sonlandırılacak. ( gerçek anlamda )
3 - Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşları 18 - 30 yaş arasında istediği bir dönemde " 30 günlük zorunlu askerlik " eğitimine katılabilecek.
Kadından asker mi olur diyenler , Norveç bugün dünyanın en refah ülkesi olduğu halde bunu uyguluyor.
Kadınlarımızı göreve davet ediyorum!