mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam tamamen benden para koparma amacı olduklarını düşünüyorum. büyük ihtimalle sürekli bu şekilde para toplamaya çalışıyorlar. mahkeme süreçleri ile uğraşmak hiç istemiyorum. kafama çok takarım.
Para koparma amacı ile yapılıyor zaten. Var olan olayların yarısı böyle.

Sosyal medyadan hakarete maruz kalan, avukatı arayıp ne kadar
para alırım diye soruyor. Hakaret yemek için paylaşım yapan ya da
taciz içerikli mesaj almak için paylaşım yapan fenomen(!) dolu ortalık.
Hatta bunların profesyonel tezgahları var. Bu işleri organize eden
şirketler ve avukatlar var.

Uğraşmak istemiyorsanız bir avukata vekalet verin. Sizin yerinize süreci
yönetsin. Detaylı görüşmek isterseniz profilimdeki numaradan ulaşabilirsiniz.