TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı sorun bende de vardı.
Komando olarak yaptım yorgunluktan tören alanında at gibi ayakta uyuduğum zamanlar oldu.
Askerde en az zorlanacağınız şey uykuya dalmak
Rahatladım .d