digiklan hocama katılıyorum.
Masaj aletinin mevcut hakkında net bir bilgim yok. Ama global olarak
bu ürün bokoma olarak tanınıyorsa ve bu durum ispat edilebiliyorsa
dava açılması sizin için bir tehlike barındırmaz.
Eğer sizi etkileyen bir şey yoksa uzlaşmaya gitmeyin. Dava sürecinde
mahkemeye olayı açıklayan kapsamlı bir dilekçe sunun. Olay lehinize
sonuçlanacaktır.
Benzer şeyler sıklıkla yapılıyor. Yıllar önce bir takım varlıklar insanlara
musallat olup sonra beni taciz etti diye şikayet ederim diyerek insanları
tehdit ediyorlardı. Mantık hala aynı. Uzlaşmayın. Olay mahkemeye gitsin.
Olay mahkeme aşamasına giderse o zaman isterseniz profesyonel
destek alabilirsiniz. Geçmiş olsun