adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam güzel anılar biriktirmek için gidilir de ben horlama konusundan çok korkuyorum en ufak çıtırtıda uyanın ben boğa gibi horlayan insanlar içinde nasıl uyuyacağım küçüklükten beri cevap bulamadığım tek soru 😅
Aynı sorun bende de vardı.
Komando olarak yaptım yorgunluktan tören alanında at gibi ayakta uyuduğum zamanlar oldu.
Askerde en az zorlanacağınız şey uykuya dalmak