Hocam güzel anılar biriktirmek için gidilir de ben horlama konusundan çok korkuyorum en ufak çıtırtıda uyanın ben boğa gibi horlayan insanlar içinde nasıl uyuyacağım küçüklükten beri cevap bulamadığım tek soru 😅
Aynı sorun bende de vardı.
Komando olarak yaptım yorgunluktan tören alanında at gibi ayakta uyuduğum zamanlar oldu.
Askerde en az zorlanacağınız şey uykuya dalmak