Akşamları araçtan çıkarken usb'den çekmemiz gerekiyor mu ? Yoksa tak unut tarzı birşey mi ?
Yok hocam tak unut. Hatta ben müsait olunca usb kablosunu direkt aracın elektrik sistemine bağlatacağım.
Bu arada cihazla birlikte hafıza kartı gelmiyor. Onu ayrıca alıyorsunuz.
İçerisindeki kaydı almak içinde wifi ile cihaza bağlanıp programı ile indirebiliyorsunuz.