ilk günden beri tuşlu serbest yani? Benim öğrenmek istediğim o yani akıllı telefonu sokmasam da olur. İlk günden son güne kadar tuşluyu rahat kullanıp sms ve arama hakkın var o zaman
Ben acemiliğe giderken askercell alıp askere gitmeden tuşlu telefon soktum girişte telefona bakıp kontrol edip askercell olduğunu görünce sorunsuz sokmuştum. Usta birliğinde de karakol komutanı akıllı telefona izin veriyordu. Komutanların karşısında kullanmıyorduk tabi ama. Bizim ilçedeki bazı karakollarda ise tuşlu kullanıyorlardı. Bazıları hiç kullanamıyodu bizim karakolda serbestti.